klik la ni sme yer....^_~

Sudah Daftar....yehhh~~!!!

1 julai 2011.....
blog aku sdh daftar Nuffnang....hihihi..
dlu member aku>>cintakukhashiera.blogspot.com/ ajak tpi ak x mahu...
bknnye ape aku ni x rjin nk taip pnjang....
tpi ble dh boring ni duk rumah cuti ni apw lagi......
selongkar punya selongkar la dalam nuffnang ni.....
mjur senang jer nak daftarnye.....^_^
apw lagi kwn2 jom kte berblogger lak...=))



sye ni bdak bru bljr....hihihi...
klo adw salah dan silap harap dapat la korang tnjuk n ajarkan okey.....
tata.....smpai disini sja....=))

~~~!!forever sweet~~~~!!!

1 comment:

  1. siap mention alamat blog aku lagi...
    tahniah krn sudah memproleh status nuffnang di blog anda!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sOAL hAti....

Aku tahu Engkau Tuhanku Cinta Teragung..
Aku tahu mencintaiMu amat perlu..
Ia kemuncak daripada segala kebahagiaan..
Aku berusaha ke arah itu..
Tapi cintaku padaMu Tuhan selalu terganggu..
Oh banyak yang datang mengganggu..
Nafsuku dan syaitan terkutuk..
Dunia mempesona menggamit selalu..
Di waktu itu lupaku padaMu..
Cintaku jauh sekali
sekali sekala datang juga..
Walaupun sedikit terasa indahnya..
Kemudian lupa lagi..
Adakalanya lupaku padaMu..
Berpanjangan sekali..
Kemudian sekali-sekala sedar kembali..
Engkau cinta agung.....
Engkau patut dicintai..
Selepas itu ku lupa lagi..
Begitu cintaku kepadaMu Tuhan..
Dengan kelalaian silih berganti..
Oh Tuhan..
Dengan hati yang sedih ini...
Tolonglah aku dengan rahmatMu..
Bantulah aku mencintaiMu..
Agar cinta yang palsu..
Terhapus sendiri..
Itulah harapanku padaMu..