klik la ni sme yer....^_~

::Octove.com::{social networking in the making}

Assalamualaikum! Hai!! Annyeong!! Vanakam!! p/s-tak de keja..bosan sgt...
disebabkan x de kje nak wat jari jemari aku mula nak rsa menaip jer,,,,,hihihihi

k la balik kepada tajuk entry kt ats 2....Octove???


korang semua tahu tak apa menatang Octove 2???/
hahahaha.....

aku pn bwu sja tawu...2 pn mlalui dik  http://tulipputihsesucidankelembutanhati.blogspot.com/
hehehe....die la invite ak nk joint Octove....
mula2 x tawu pn...
ble dh joint rupanya lebih krg mcm facebook jgk...
klo nak tambah kenalan, nak kongsi apa2 x salah kot kalau kita nak joint kan:)

 memang ada perbezaan ckit dengan facebook...tpi bgi ak sme jer...hehehe



picture kt ats 2 cara nk sign up octove 2.....^_~

 ni la gambaran serba sedikit apa yg ada dalam octove 2.....~~~!!


boleh create group,sharing anything kt sni.....
join la ya...hihihih
just ske2~~~!!
ok nie link die....
kalau nak tahu dengan lebih lanjut
klik link ni http://octove.com/
ble dh sign up jgn lpe follow me k...
anie jamil.....


Thank you kawan-kawan :)













2 comments:

  1. hehehehe..adik pown akak sbut skli ea...malu ler..hek3

    ReplyDelete
  2. hehehe.....:)
    sje sbb ske...jgn mrh yer...:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sOAL hAti....

Aku tahu Engkau Tuhanku Cinta Teragung..
Aku tahu mencintaiMu amat perlu..
Ia kemuncak daripada segala kebahagiaan..
Aku berusaha ke arah itu..
Tapi cintaku padaMu Tuhan selalu terganggu..
Oh banyak yang datang mengganggu..
Nafsuku dan syaitan terkutuk..
Dunia mempesona menggamit selalu..
Di waktu itu lupaku padaMu..
Cintaku jauh sekali
sekali sekala datang juga..
Walaupun sedikit terasa indahnya..
Kemudian lupa lagi..
Adakalanya lupaku padaMu..
Berpanjangan sekali..
Kemudian sekali-sekala sedar kembali..
Engkau cinta agung.....
Engkau patut dicintai..
Selepas itu ku lupa lagi..
Begitu cintaku kepadaMu Tuhan..
Dengan kelalaian silih berganti..
Oh Tuhan..
Dengan hati yang sedih ini...
Tolonglah aku dengan rahmatMu..
Bantulah aku mencintaiMu..
Agar cinta yang palsu..
Terhapus sendiri..
Itulah harapanku padaMu..