klik la ni sme yer....^_~

study hard & work hard okeyy....

Assalammuaalaikum semua......:)


Dalam kesibukkn cuti ni...sempatla jugak aku menjengah blog aku yang semakin usang....
malam yang sejuk ni aku tak boleh nak fokus sangat apa-apa..
so, mula terpikir nak taip & cerita something....
hmm..

aku selalu teringat, risau bila dah  aku sekarang ni brada di penghujung sem...huhuhuhu
bukannya apa... tinggal 1 sem je lagi ak nak habis belajar dan mula melangkah ke dunia pekerjaan lak,
pejam celik, pejam celik...sudah nak masuk 3 tahun....huh~~~!!
ada seorang kawan lama aku nasihatkan aku....
mula la aku asyik teringat kata-kata dia je...
siap save lagi message 2....sayang nak delete...save untuk peringatan dan tingkatkan semangat aku.....
dia cakap:
"awak kna study hard & work hard untuk berjaya"
awak perempuan..so, awak kena ada apa yang orang lain tak ada, 
baru kita ada keistemewaan...Baru orang akan pandang & respect kita"


terima kasih awak....sebab teringat kt sya..& tak lupa nasihatkan saya..
terima kasih doakan saya jugak:)
Saya tahu awak banyak belajar sesuatu dan sekarang banyak berubah...
Alhamdulillah....
saya doakan awak berjya dunia & akhirat....
moga persahabatan kita bina tak terhenti disini..
cewahhhh....hhehehe...

thanks for support me~~!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sOAL hAti....

Aku tahu Engkau Tuhanku Cinta Teragung..
Aku tahu mencintaiMu amat perlu..
Ia kemuncak daripada segala kebahagiaan..
Aku berusaha ke arah itu..
Tapi cintaku padaMu Tuhan selalu terganggu..
Oh banyak yang datang mengganggu..
Nafsuku dan syaitan terkutuk..
Dunia mempesona menggamit selalu..
Di waktu itu lupaku padaMu..
Cintaku jauh sekali
sekali sekala datang juga..
Walaupun sedikit terasa indahnya..
Kemudian lupa lagi..
Adakalanya lupaku padaMu..
Berpanjangan sekali..
Kemudian sekali-sekala sedar kembali..
Engkau cinta agung.....
Engkau patut dicintai..
Selepas itu ku lupa lagi..
Begitu cintaku kepadaMu Tuhan..
Dengan kelalaian silih berganti..
Oh Tuhan..
Dengan hati yang sedih ini...
Tolonglah aku dengan rahmatMu..
Bantulah aku mencintaiMu..
Agar cinta yang palsu..
Terhapus sendiri..
Itulah harapanku padaMu..