klik la ni sme yer....^_~

i'm come back?

Salam semua..


Lama gler x update...hendak kta bz tidak..knpa la x update2 kn...
hehehe...ok, i'm come back..
kemalasan datang tiba-tiba tu yang menghilang dari dunia blogger..

now..kerajinan datang tiba-tiba pulak...macam-macam aku ni...maaf la yer...
masa buat awal-awal dulu, rasa banyak je idea nk ditulis, banyak story untuk dikongsi,
tpi sejak kebelakangan ni (almost setahun jugakla), rasa malas gler nak menaip blog tpi still banyak benda untuk di share...waduh-waduh, macam-macam sungguh cik anie jamil ni....cik lagi okey :) hahaha

mungkin, i akan mula meng'active'kan balik dalam dunia blogger ini..almaklumlah sekarang sudah keluar dari kepompong dunia belajar..hehehe tambah pula nak habis praktikal..mula la sekarang nak active balik dalam alam maya ni..mencari-cari peluang yang baru pulak...okey lah, panjang pulak nak bercerita..niat dihati tadi nk story sikit-sikit ja..terlebih-lebih plak ni..bagi masa skit lagi yer.., InsyaALLAH story lain akan menyusul selepas ni..ok,

 salam...take care :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sOAL hAti....

Aku tahu Engkau Tuhanku Cinta Teragung..
Aku tahu mencintaiMu amat perlu..
Ia kemuncak daripada segala kebahagiaan..
Aku berusaha ke arah itu..
Tapi cintaku padaMu Tuhan selalu terganggu..
Oh banyak yang datang mengganggu..
Nafsuku dan syaitan terkutuk..
Dunia mempesona menggamit selalu..
Di waktu itu lupaku padaMu..
Cintaku jauh sekali
sekali sekala datang juga..
Walaupun sedikit terasa indahnya..
Kemudian lupa lagi..
Adakalanya lupaku padaMu..
Berpanjangan sekali..
Kemudian sekali-sekala sedar kembali..
Engkau cinta agung.....
Engkau patut dicintai..
Selepas itu ku lupa lagi..
Begitu cintaku kepadaMu Tuhan..
Dengan kelalaian silih berganti..
Oh Tuhan..
Dengan hati yang sedih ini...
Tolonglah aku dengan rahmatMu..
Bantulah aku mencintaiMu..
Agar cinta yang palsu..
Terhapus sendiri..
Itulah harapanku padaMu..